nedelja, 11. september 2016

168. izziv:SKICA.

Ustvarila sem poročno voščilnico, katero prijavljam na 168. izziv:SKICA.
Nagrajena TOP 3.



10 komentarjev:

  1. Uau, kako lepo si uporabila skico kot osnovo, čudovito je izpadlo, hvala,ker sodeluješ z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Tanja, vesela sem tvojega komentarja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ivica, tole poletje me je časovno čisto "pojedlo", zato so bili moji komentarji na blogih res redki. Topel pozdrav, Tanja.

      Izbriši
  3. Zelo domiselno si uporabila skico! Lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo voščilnico si naredila in krasno te je navdihnila naša skica :-)) Super si jo sestavila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo. Super si sledila skici in izbrala krasne barve.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita poročna voščilnica, lepo sestavljena in uporabljeni krasni detajli. Vesela sem, da ti je bila navdih zanjo naša skica.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici, lp Lili

    OdgovoriIzbriši